Het Vrolijke Konijnenhol VZW vangt sinds 2024 maar beperkt konijnen op!

Het Vrolijke Konijnenhol VZW vangt sinds 2024 maar beperkt konijnen op!
We hebben besloten alsnog niet helemaal te sluiten, maar enkel nog gedumpte dieren of dieren in nood op te vangen. We nemen niet meer aan van particulieren. Uiteraard kunnen er nog steeds konijnen bij ons geadopteerd worden!!!

First dates voor konijnen

First dates voor konijnen
Gelieve ook de FAQ na te lezen voor het maken van een koppelafspraak!

Gelieve onze FAQ door te nemen!!!

Gelieve onze FAQ door te nemen!!!
Om mij te ontlasten qua mails versturen, heb ik de FAQ even opgelijst. Op die manier hoop ik meer tijd over te hebben om iedereen echt te woord te kunnen staan met overige vragen dan deze.

MET VEEL DANK AAN ONZE HOOFDSPONSERS!!!

Volg ons op FACEBOOK

Volg ons op FACEBOOK
Wegens tijdsgebrek wordt er niet zo veel meer gepost op onze blog. Wel kun je hier uiteraard alle informatie terugvinden, zoals de adoptievoorwaarden. Voor het laatste nieuws verwijzen we dus graag door naar onze Facebookpagina.

dinsdag 6 oktober 2015

GOED TERECHT: Balou

Balou is een konijntje die bij ons terecht is gekomen omdat het vorige baasje hem gedumpt heeft.
Jammer genoeg krijgen we enorm veel meldingen voor gedumpte konijnen en ook dit jaar een gedumpte cavia. Waar mensen met hun gedachten zitten dat een konijn in het wild kan overleven, dat weet ik niet en zal het ook nooit begrijpen. De diertjes zijn altijd gewend geweest om hun eten en drinken te krijgen en dan opeens zelf alles moeten zoeken. Hij is met toeval binnen in een ren terecht gekomen omdat er geen hok vrij was buiten. We merkten dat hij duidelijk vroeger binnen heeft gezeten want hij was zindelijk en ging meteen in de kattenbak. Daarom hebben we ook een thuis gezocht voor hem waar hij binnen vrij mocht  rondlopen. Balou heeft bijna meer dan 3 maanden bij mij geweest en een goeie band met hem gehad. Gelukkig heb ik nu nog altijd contact met het baasje en krijg ik regelmatig foto's. Heb er namelijk ook veel van hem genomen de tijd dat hij bij mij verbleef.
Dit is Balou in de zetel met mijn hondje Annabella en mijn man.

In zijn hooi pot.

In de zetel bij zijn nieuw baasje


In de mand van zijn nieuw huisvriendje

Hij is zeker met zijn kontje in de boter gevallen bij zijn nieuwe baasje en mag bijna altijd vrij rondlopen in huis of met mooi weer buitenspelen.
Ben heel blij dat hij zo goed terecht is gekomen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Inschrijven nieuwsbrief

Vul uw gegevens in om onze maandelijkse nieuwsbrief te ontvangen:
E-mail adres:
Naam:
Voornaam:
Inschrijven Uitschrijven
 

Wat konijntjes graag willen...

Wat konijntjes graag willen...

Gelieve op tijd te komen!!!

Gelieve op tijd te komen!!!
We merken dat nogal wat mensen te laat komen op de gemaakte afspraak. Gelieve op tijd te komen, omdat we vaak verschillende afspraken na elkaar hebben gepland tijdens het weekend, of 's avonds voor het avondeten. We hebben ook nog een gezin en job buiten de opvang, dus zouden we het op prijs stellen als de afspraken op tijd kunnen doorgaan. Mocht je er niet op tijd kunnen geraken, gelieve ons dan een mailtje of Facebookberichtje te sturen.